Keksikää mulle tekemistä! Mä en enää jaksa olla kotona. Piste. Tää ei tarkoita sitä, että nyt kumoaisin aiemman valituspostauksen kouluun palaamisesta. En mä edelleenkään halua Micoa hoitoon laittaa. Kotona on vaan niin pirun tylsää kun tää tuhohyönteinen vaan repii ja sotkee ja hakkaa ja tuhoaa ja... ääää. On se silti maailman ihanin, älkää käsittäkö väärin. En vaan jaksa juosta perässä kieltämässä tai siivoamassa tai korjaamassa. Eikä se auta että keksin parempaa tekmistä tai leikin Micon kanssa, ehei. Mikään oma lelu tai äiti ei kelpaa. Pitää saada tuhota. Mitä mä teeeeen?? Salossa olis kaveri, jonka luo voisin mennä. Siellä olis Micolle kaksikin leikkikaveria, mutta ei oo autoa käytössä eikä rahaa julkisiin. Joten se siitä. Miks Mammakeidas ei oo auki kesällä? Miks en keksi enää mitään keinoa estää tuhohyönteistä terrorisoimasta? Miks mulla ei oo paremmat hermot? Miks valtio ei anna mulle enempää rahaa?

Laitoin YouTubesta soimaan Kristian Meurmanin Lapin kesän. Mico pysähtyi heti ja alkoi tanssia. On se niin söpö. Niin, ja nyt se repii stereotasoa tyhjäks. Huoh.