En kyllä tarkalleen tiedä mikä se meemi on, mutta oletetaan että tämäkin on meemi. :)

Akukka haastoi:

Kerro itsestäsi kymmenen oleellista numeraalista juttua. Näiden perusteella viestin saaja kertoo kymmenellä sanalla millainen ihminen olet. Kertomasi asiat saat aivan vapaasti valita. Yritä kuitenkin näön vuoksi pysytellä totuudessa.

  1. Olen 22-vuotias (jos nyt tällä kertaa muistan oikein...)
  2. Lapseni on 1-vuotias (voi kamala!)
  3. Perheeseeni kuuluu neljä elollista olentoa.
  4. Minulla on kolme vuotta opiskeluja jäljellä (huhhuh)
  5. Kuulun ainakin viiteen kirjakerhoon (kuka voi vastustaa niitä liittymistarjouksia?)
  6. Asunnossamme on 80 neliötä
  7. Olen muuttanut 11 kertaa
  8. Puhelinlaskuni on keskimäärin kymmenen euroa kuukaudessa.
  9. Olen parhaimmillaan ollut seitsemässä työpaikassa yhtä aikaa (kaikki siis osa-aikaisia tms.)
  10. Olen asunut Turussa nyt kaksi vuotta (yhteensä enemmän, synnyin täällä)