Täällä lomaillaan. Mulla on ollut tämä viikko vapaata ja vielä ens viikkokin saadaan rauhoittua kotona (ja tietty Mammakeitaalla, mua on jopa epäilty lintsariksi kun ilmestyttiin sinne maanantaina kesken päivän.. :D )! Tai piti mun viedä Mico hoitoon parina päivänä, jotta olisin saanut tehdä koulujuttuja, mutta raukka sai korvatulehduksen ja päätettiin vaan lepäillä. Eilen sitten Mico pääsi hoitoon ja poika olikin ihan onnessaan siellä. :) Taisi olla ikävä "Piijoa" ja kavereita...

Kohta lähdetään Särkisaloon moikkaaman Fammua. Toivottavasti siellä ei sada, jotta päästäisiin metsään! Alkaa taas ahdistaa tämä kaupunki, etenkin sen kouluammuskelun jälkeen mua on masentanut ja ahdistanut ihan kamalasti...mutta ei siitä sen enempää, sitä tulee nyt muutenkin joka tuutista, joka siis on ihan ymmärrettävää, ei sillä.

Lotta olikin taas haastanut mut vastailemaan meemiin, katsotaas...

Neljä työtä joita olen elämäni aikana tehnyt:

- lastenhoitaja

- päiväkerhonohjaaja

- uimaopettaja

- baarimikko

 

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

-Turku, ilpoinen (vauvana)

-Halikko (pienenä)

-Särkisalo (koulun aloitus)

-Salo (nuoruus)

 

Neljä tv-ohjelmaa joita tykkään katsella:

- Maajussille morsian

-Sinkkuäidille sulhanen

-Salatut elämät

-dokumentit

 

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

- Kreikka

- Turkki

- Bulgaria

- Espanja

 

Neljä nettisivua, joissa käyn päivittäin:

- diak.fi

- hotmail

-osuuspankki?

- blogit?

 

Neljä lempiruokaani:

- kiinalainen

- uudet perunat sinappisillillä ja voilla

- Fammun perunapuuro

- graavikala

 

Neljä paikkaa joissa olisin mielelläni tällä hetkellä:

- shoppailemassa

- Mammakeitaalla

- metsässä

- Mammakeitaalla

 

HAASTAN: KAIKKI!!