Heippa vaan täältä pahvilaatikkomerestä!
Piti ihan tulla muistuttelemaan Ylen Puoli Seitsemän -ohjelmasta, jossa meidän perhe esiintyy nyt torstaina 2.2. :) Sain eilen postissa mun rintaleikkauksessa kuvatun pätkän, ja se oli kyllä hienosti tehty. Ei tehnyt yhtään pahaa katsoa, vaikka olen tosi herkkis tollasissa. Ei ollut mitään verellä retostelua, kuten luvattiinkin. :)

Meillä voidaan edelleen hyvin, mä nukunkin jo enemmän kun kortisonia on tiputettu jo puoleen, vaikka heräänkin siivoilemaan viiden maissa aamulla. Mutta sehän on ihan normaalia joillekin! ;)

Euforisen ihana olo, joka kortisoneista tuli, on vlitettavasti hiukan hiipunut, mutta kyllä mä iloinen ja hyväntuulinen edelleen olen. ;) Ja henkisesti hyvä olo. Ainoa ongelma on saada hermot riittämään lasten kanssa. Oma väsymys ja lasten kiukuttelu ei sovi yhteen. Mutta onneksi saatiin meidän perheterapeutti takaisin suomeen!

Niin, siitä pahvilaatikkomerestä. Ollaan pakkailtu "tarpeetonta" tavaraa laatikoihin, joten ensi viikonloppuna vietetään Miisan 3-vuotisjuhlia täällä pahvilaatikoiden keskellä. Talojakin ollaan löydetty tuolta kotikaupungistamme, mutta pankki alkoikin pistää nyt hanttiin kun olen sairaslomalla. Eilen käytiin toisessa pankissa ja toivotaan että saataisiin vähän parempi lainatarjous. Tässä kun ei oikein voi töitä hakea kun ei tiedä mihin kaupunkiin lähdetään! Mur. ;)